גאולה הדראי | סדנת כתר | כיסוי ראש

גאולה הדראי | סדנת כתר | כיסוי ראש גאולה הדראי | סדנת כתר | כיסוי ראש גאולה הדראי | סדנת כתר | כיסוי ראש

סדנת כתר – גילוי היופי והעוצמה שבך

אומרים שכל אישה היא בת מלכה, וכשהיא מכסה את ראשה במטפחת, זה כמו כתר המוסיף לה יופי וצבעוניות. אך הכתר הזה הוא הרבה יותר מאביזר דתי או אופנתי – הוא סמל לעוצמה הפנימית, לביטחון העצמי ולחיבור האמיתי של האישה לעצמה. בסדנת "כתר" של גאולה הדראי, תוכלי לגלות מחדש את היופי והכוח הטמונים בך, דרך אמנות קשירת המטפחות.

סדנת "כתר" מיועדת לכל אישה שרוצה להעצים את הקשר שלה למטפחת הראש, בין אם היא נוהגת לחבוש אותה מסיבות דתיות, תרבותיות או אופנתיות. אם את מרגישה שהמטפחת אינה יושבת כראוי, שאין לך מספיק מיומנות או יצירתיות בקשירה, או שאת חסרה חיבור רגשי עמוק יותר אליה – זו ההזדמנות המושלמת עבורך. הסדנה מתאימה גם ליחידות, גם לקבוצות וגם לארגונים וחברות.

חווית למידה אישית ומעצימה

סדנת "כתר" מתקיימת כמפגש אישי, בביתך או במקום אחר לפי בחירתך (באזור קריית גת והסביבה). במהלך המפגש, גאולה תיצור היכרות מעמיקה איתך ועם הקשר הייחודי שלך למטפחת. יחד, תחקורנה את המשמעויות, האתגרים והפוטנציאל הגלומים בה, ותיצרו שפה משותפת של יופי, נשיות ועוצמה.

לאחר מכן, תצללנה לעולם מרתק של סגנונות וטכניקות קשירה מגוונים. גאולה תשתף אותך בסודות המקצוע שלה, ותדגים כיצד ליצור מראים שונים המתאימים בדיוק למבנה הפנים הייחודי שלך. תלמדי כיצד לבחור צבעים, בדים וטקסטורות שמחמיאים לך ומשרתים את הביטוי העצמי שלך. כל זאת, בסביבה אינטימית ותומכת המעודדת גילוי, יצירתיות וצמיחה.

עוצמה של השראה וידע

גאולה הדראי, המנחה והמדריכה שלך בסדנה, מביאה איתה מטען עצום של ניסיון, תשוקה וחזון. כסטייליסטית טיפולית, מרצה ומאמנת, היא העצימה כבר אלפי נשים להתחבר מחדש לעצמן דרך שפת הלבוש והאופנה. בין לקוחותיה נמנים ארגונים נחשבים כמו הסוכנות היהודית, עיריות, מתנ"סים ואולפנות ברחבי הארץ.

מה שמייחד את גאולה הוא השילוב הייחודי של מומחיות מקצועית לצד הבנה אנושית עמוקה. כבת העדה האתיופית, שעברה בעצמה מסע מאתגר של הגירה וקליטה, יש לה הזדהות מיוחדת עם נשים המחפשות את הקול האותנטי שלהן. היא מביאה לכל מפגש את הרגישות, האמפתיה והניסיון האישי שלה, ויוצרת מרחב בטוח של אמון, קבלה ועוצמה נשית משותפת.

גילוי היהלום שבך

בלב הסדנה עומדת התפיסה שכל אישה היא יהלום יחיד ומיוחד, עם יופי פנימי וחיצוני שמחכה שיגלו אותו. המטפחת היא הרבה יותר מאקססורי אופנתי – היא מזמינה אותנו למסע פנימי של חיבור לעצמי, לנשיות, לשורשים ולמסורת. דרך תהליך בחירת הבד והצבע, קשירת הצורות והסגנונות השונים, את למעשה מפסלת ומעצבת מחדש את הזהות והדימוי העצמי שלך.

גאולה תעניק לך את הכלים, הטכניקות והביטחון ליצור את "הכתר" האישי שלך – המטפחת שהיא ההתגלמות החיצונית של העוצמות, היופי והכישרונות הפנימיים שלך. בין אם תבחרי בסגנון אופנתי נועז, מראה אתני מסורתי או צניעות קלאסית – תגלי שאפשר להרגיש יפה, בטוחה ומחוברת לעצמך בכל מצב ובכל בחירה.

מתנה לך, מתנה לעולם

אז אם את מוכנה להתחיל מסע קסום של גילוי עצמי, העצמה והגשמה דרך עולם המטפחות והכיסויי ראש – סדנת "כתר" של גאולה הדראי היא המקום בשבילך. זו ההזדמנות שלך ללמוד מהמומחית, לחקור, ליצור ולהתחבר מחדש לכוחות הנשיים שבך. בין אם תבחרי במפגש אישי או בחוויה קבוצתית – תצאי עם מיומנויות, השראה וביטחון שילוו אותך הרבה מעבר לסדנה עצמה.

כי בסופו של דבר, לקשור מטפחת זו לא רק אמנות – זו הזמנה לאהוב, לחבק ולהעצים את עצמך בדיוק כפי שאת. וכשאת מתחברת לאור ולשמחה הפנימית שלך, את הופכת לניצוץ של השראה והארה לכל הסובבים אותך. זוהי המתנה האמיתית שאת נותנת לעצמך ולעולם. אז קדימה, אמצי את האישה המלכותית שבך – והרשי לה לזרוח בכתר ההדר שלה.

גאולה הדראי | סטיילינג טיפולי | ייעוץ
גאולה הדראי | סטיילינג טיפולי | ייעוץ

כניסה

הרשמה

איפוס סיסמה

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.

Membership

An active membership is required for this action, please click on the button below to view the available plans.