שולי גולן | שירות אישי ומקצועי לתביעות ביטוח
שולי גולן: המומחית מספר אחת בתביעות רכב מול חברות הביטוח
בכל שנה בישראל קורות עשרות אלפי תאונות דרכים בין כלי רכב שונים, דבר היוצר עומס רב על סוכנויות הביטוח והמוסכים. מי שנופלים בין הכיסאות הם נהגים הנאלצים להתעסק בבירוקרטיה מעייפת כדי לקבל רכב חלופי ולדאוג שהרכב שלהם יתוקן במהירות האפשרית. בזכות ניסיון רב ושירות אישי יוצא דופן, שולי גולן חוסכת לסוכנויות הביטוח ולנהגים כאבי ראש מיותרים
זה תמיד קורה בזמן הכי לא נוח. בדרך ללימודים, בחזרה מהעבודה, כשמקפיצים את הילדים לחוג או כשנוסעים לטיול. שנייה אחת של חוסר תשומת לב, שלנו או של נהגים אחרים ובום! תאונת דרכים. במקרה הטוב מדובר במכה חיצונית בלבד עליה אנו אומרים מזל, זה רק פח. במקרה הפחות נעים מדובר גם בפגיעות גוף. הבעיה מתעצמת כאשר אין ברירה והרכב צריך לעבור תיקון במוסך. פתאום אנו מוצאים את עצמנו אובדי עצות, איך אפשר להתנייד בלי רכב וגלגלים?
השלב הבא כולל בתוכו את החלק שהישראלים הכי פחות אוהבים. לפנות אל נציגים כאלה ואחרים על מנת לקבל שירות. במקרה של תאונת דרכים מדובר בסוכנים או ישירות אל חברות הביטוח. הסוכנים מצידם טובעים בתוך ים של תביעות וקשה להם מאוד להעניק שירות אדיב וסבלני לכל אחת ואחד. אז מה עושים?
ב- 20 השנים האחרונות, עשרות סוכנויות ביטוח ואלפי נהגים מצאו את הכתובת המקצועית והאמינה ביותר לקבלת טיפול יעיל ומהיר לאחר תאונת דרכים – שולי גולן, מי שמתמחה בטיפול בתביעות רכב מול חברות ביטוח.
שולי גולן היא בוגרת המכללה לביטוח במסלול כללי אלמנטרי דו שנתי, ובתחילת הקריירה המקצועית שלה היא עבדה במספר חברות וסוכנויות ביטוח.
לאחר שצברה ניסיון בתחום היא פתחה משרד עצמאי משלה ובחוכמה רבה שינתה מקצה לקצה את כל תחום שירות הלקוחות שהיו מעורבים בתאונת דרכים. השירות אותו היא מעניקה מיועד לשני גורמים, סוכנויות וסוכני ביטוח ולקוחות פרטיים.
"לאורך השנים למדתי דבר פשוט. הישראלים אוהבים מאוד לקבל שירות
אדיב, ענייני ומהיר, אך הם לא מצטיינים כשצריך להעניק אותו. זה בעיקר נכון לעולם ביטוחי הרכב. את זה בחרתי לשנות", שולי גולן מספרת על תפיסת העולם המקצועית שלה.
שולי גולן: חוסכת בכוח אדם ומגנה על שם הסוכנות
השירות אותו שולי גולן מעניקה לסוכנויות הביטוח מזכיר מאוד את שירותי מזכירה מרחוק. היא חוסכת עבורם שני דברים. את הצורך להתעסק ישירות מול קהל הלקוחות, ובאותה הנשימה מחליפה את פקידות הקבלה ואת סוכני הביטוח. כך למעשה נחסכת הוצאה פיננסית של כוח אדם במשרד. "הדבר הכי קל הוא למכור פוליסת ביטוח, בכל זאת כל נהג חייב לעשות ביטוח חובה וביטוח צד ג' לרכב. אולם הדבר הקשה הוא לשמור על לקוח שמח ומאושר כשמגיע רגע האמת. ברגע שלקוח עבר תאונת דרכים הוא עצבני ונסער. הוא דורש לקבל את כל הפתרונות כאן ועכשיו. בשיא הלחץ הוא פונה אל פקידת קבלה שאין לה את הכישורים המתאימים לשרת לקוחות. במידה והוא הגיע אל סוכן הביטוח, מבחינת הסוכן מדובר בעוד לקוח מיני רבים. כך יוצא כי השירות שהלקוח מקבל הוא חלקי ומגושם. משם הדרך לאבד אותו ופגיעה ברזומה של הסוכנות קצרה ביותר.
מה שאני מביאה אל השולחן היא שיטת עבודת אחרת לחלוטין. פיתחתי אותה על בסיס הניסיון, הידע המקצועי והקשרים שיצרתי לאורך השנים בתחום. הזמינות שלי היא 24/7 וההבטחה המקצועית שלי היא שהלקוחות יהיו מרוצים במאת האחוזים בכל רגע נתון", שולי גולן הסבירה.
השירות של שולי גולן עבור קהל הלקוחות של סוכנויות הביטוח ובכלל
כולל בתוכו:
- מילוי טפסים עם הלקוח ופתיחת דיווחים בחברת הביטוח
ומתן שירות ומענה טלפוני 24/6
- פירעון צ'קים במוסך – רק לאחר קבלת פיצוי מחברת הביטוח.
- תיאום פגישה עם שמאי- שמאות לבדיקת הנזק ברכבך ע"ש שמאים מומחים בעלי וותק ונסיון.
- מפתח תמורת מפתח – קבלת רכב חליפי עד בית/עסק הלקוח כולל שינוע הרכב למוסך.
- מונית ממקום האירוע עד בית המבוטח – מוגבל ל 30 k
- השוואת תנאי הסדר .
- ניהול משא ומתן עד לסגירת תיק התביעה וקבלת התשלום בפועל מהחברה המפצה.
- ניהול התביעה מתחילה ועד קבלת הפיצוי מהגורם המפצה.
- טיפול התביעות גוף – מיצוי הזכויות המקסימליות .
- הטבות מיוחדות לחברי הקהילות.
✔️ טיפול בכל סוגי התביעות ועוד.
אחת לשבוע שולי גולן מספקת לסוכנויות הביטוח דו"ח מפורט ומלא על כל הפעילות והסטטוס של כל לקוח בנפרד.
שולי גולן: פועלת מול חברות הביטוח עבור לקוחות פרטיים
"תתפלאו, חברת הביטוח מעוניינת לשלם לכם את המגיע לכם, יחד עם זאת, היא מתנהלת עפ"י חוקים קשוחים ונהלים ברורים בהתאם למפקח על הביטוח.
הגשת תביעה היא הליך בירוקרטי מורכב חוסר מקצועיות עלול להוביל לעיכובים מתסכלים, מימוש חלקי, ואפילו דחיית תביעה.
כשמגישים תביעה רצוי שיהיה לידכם איש מקצוע מעולה שהתביעות הוא עסקו העיקרי ,,,, עוד מוסיפה ,,,אם הסיכוי לקבל מענה ישיר וענייני בסוכנות ביטוח קטנה, כשמדובר בחברות הביטוח עצמן הבעיה יכולה להתעצם.
שולי גולן מספרת: "אם יעשו תחרות כמה זמן לקוח צריך להמתין על קו הטלפון עד שנציג או נציגה של חברת הביטוח יענו להם, סביר להניח כי כל חברות הביטוח יקבלו ציון נכשל, בזמן אמת כל דקה חשובה ולקוח שעבר תאונה וצריך לשנע את הרכב שלו אל המוסך ולדאוג לקבל רכב חליפי יכול להשתגע כשממתין על הקו במשך דקות ארוכות. בדרך כלל הוא גם נאלץ לעבור מנציג אחד לשני עד שסוף סוף מגיע אל האיש המתאים. זו רק הבעיה הראשונה, כיוון שלאחר מכן הוא מוצא את עצמו לבדו מול ערמת טופסיאדה ובירוקרטיה מעצבנת. זהו המחיר אותו משלמים על ביטוח זול יותר".
גם עבור לקוחות פרטיים שולי גולן מעמידה שירות אחר לחלוטין. במקום שתבזבזו זמן מיותר בהמתנה על קו הטלפון ובצורה נואשת תנסו להגן על האינטרסים ולקבל את שמגיע לכם, היא תעשה זאת עבורכם במינימום זמן וביעילות מושלמת. "בין היתר אני דואגת כי הלקוחות יקבלו את המחאת הפיצוי מצד ג' ומהמקיף ללא שום עלות. את הרכב החליפי הם יקבלו עוד באותו היום, וגם הרכב הפגוע יכנס למוסך תכף ומיד. למעשה אני פועלת עבור הלקוחות הפרטיים כאילו היה זה המקרה האישי שלי, התוצאות בהתאם", שולי גולן סיכמה את הדברים.
לפיכך בכל תביעה פנו למומחים
שולי גולן – מספר 1 בתחום תביעות הרכב.
במידה ועברתם תאונת דרכים ואתם אובדי עצות איך ומה לעשות כדי לטפל ברכב שנפגע, לקבל רכב חליפי ולא ללכת לאיבוד בין גלגלי הבירוקרטיה, שולי גולן תעשה עבורכם סדר מיידי. חייגו עכשיו:
נייד 050-4440037
אתר shuli-golan.com
פייסבוק שולי גולן- טיפול בתביעות רכב מול חברות ביטוח
אימייל: shuli-golan@bezeqint.net