סימה סולטנה | עולמות התקשור והנסתר | מטפלת רוחנית | תעשיית הכישופים

סימה סולטנה | עולמות התקשור והנסתר | מטפלת רוחנית | תעשיית הכישופים

תקדים: בסרטון יוצא דופן מטפלת רוחנית מובילה בישראל מספרת על תעשיית הכישופים

בעולם הריפוי בו המוחשי פוגש את הבלתי מוחשי, סימה סולטנה זוכה לשבחים רבים. בזכות גישה וידע עצום בעולמות התקשור והנסתר, היא מצליחה לעזור למטופלים רבים להתמודד עם מגוון של בעיות ומספקת להם פתרונות משני חיים. על כך ועוד בכתבה הבאה

"החיים שלי השתנו מקצה לקצה. למעשה זכיתי לחיות מחדש רק שהפעם בהרמוניה מלאה עם קצב החיים ועם הבריאה. זכיתי לשנות את עצמי, בדיוק כפי שרציתי לעשות לאורך שנים. זכיתי לחזור להיות מי שאני באמת ועל כך אני מודה לבורא עולם ולשליחה שלו סימה סולטנה שלא הרימה ידיים ונלחמה עליי במשך חודשים ארוכים, יום אחרי יום".

את הדברים המרגשים הללו מספר יותם הראל, אחד מתוך אלפי מטופלים שהגיעו אל סימה סולטנה לאחר שחוו קשיים עצומים בחייהם, והיא הצליחה להטות את הכף עבורם ולהוביל אותם לדרך חדשה ומאירה יותר.

ניקוי אנרגטי יסודי משנה חיים

כמו רבים אחרים כך גם עם יותם הראל, סימה הצליחה לעזור לו להתגבר על מכשולים רבים בהליך של ניקוי אנרגטי יסודי. במקרה של יותם מדובר בכישוף שהביא אותו למצבי דכאון ומאיסה בחיים.

מה זה בדיוק אומר כישוף? מבחינה היסטורית ובתרבויות שונות, הכישוף הובן וקיבל פרשנות בדרכים שונות. בכדי להבין טוב יותר את העולם המעמיק ומרתק הזה, סימה סולטנה מפרטת מעבר: "כישוף בבסיסו הוא כפיית הרצון של אדם אחד על אדם אחר. השימושים הנפוצים הם החזרת בן זוג, החזרת אהבה, הפרדה בין בני זוג, קנאה או שנאה לאדם אחר, תחרות. כישוף יכול ומסוגל להרוס חיים של אדם אחר עד היסוד. אדם המטיל כישוף מתערב בחופש הבחירה ובמסלול חייו של אדם אחר ולמעשה פוגע בזכות הבחירה הבסיסית שניתנה לו. הכישוף מייצר נזק בלתי הפיך. האדם שכושף מוסט מהדרך שייעד לו אלוהים אל עבר גורל שלילי, וחי חיים מלאי צער והרס. אדם תחת כישוף יחווה פחדים, מחשבות טורדניות, מרירות. הוא ירגיש כבול, קשוררגשית, יתנהל בכבדות, יתקשה למצוא זוגיות ויחווה תקיעה בפרנסה.תלווה אותו תחושה כללית "ששום דבר לא הולך", שהחיים תקועים. יש לדייק ולהדגיש שאין דבר כזה "כישוף לבן", כישוף לשם החזרת אהבה או כישוף לשם הצלחה ופרנסה. כל הכישופים כולם הרסניים עבור שני הצדדים – האדם העושה אותו שהולך נגד הבורא וכמובן האדם לו עשה את הכישוף".

מטופלות ומטופלים מעידים: ניתוח ברמת הרוח שינה לנו את החיים

בין היתר בטיפולים שהיא מעבירה, סימה סולטנה מסירה כישופים קרוב לעשרים שנים. מדובר בהליך כירורגי רק שהפעם מדובר בניתוח ברמת הרוח ורק בודדים מסוגלים לעשות זאת. "כדי להעביר בן אדם ניתוח ברמת הרוח, צריך ראיה רוחנית וכוח להילחם בכוחות השטן שנדבקים בבן אדם שעשו עליו כישוף", סימה מסבירה.

על פי עדויות של אלפי מטופלים ומטופלות, בתהליך שלוקח כחודשייםהכולל עבודה יומיומית יסודית שלה, סימה סולטנה הצליחה לפתוח עבורם נתיב חדש ולגרום לכך שאנרגיית החיים חזרה להם בעוצמות חזקות, כך שיכלו לצאת לדרך חדשה בשמחה ובחופש.

במידה וגם אתם חווים קשיים רבים בחייכם או מרגישים תקועים או לא מחוברים לשפע ולברכה שלכם, רגע לפני שמרימים ידיים, פנו אליה לבדיקה ראשונית ומשם תוכלו לקבל פרטים לגביי המשך התהליך.

ליצירת קשר ישיר, חייגו עכשיו: 050-2696300

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

סימה סולטנה | עולמות התקשור והנסתר | מטפלת רוחנית | תעשיית הכישופים
סימה סולטנה | עולמות התקשור והנסתר | מטפלת רוחנית | תעשיית הכישופים

כניסה

הרשמה

איפוס סיסמה

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.

Membership

An active membership is required for this action, please click on the button below to view the available plans.