Evelyn ropot | שירתיל

Evelyn ropot | שירתיל Evelyn ropot | שירתיל Evelyn ropot | שירתיל Evelyn ropot | שירתיל

אוולין רופוט – מסע חיים מעורר השראה

אוולין רופוט, בת 30, היא אישה נשואה באושר מזה 12 שנים ואם גאה לילד בן 4 וחצי. סיפור חייה המרתק משלב קריירה מצליחה, אתגרים, והחלטות אמיצות. לאחר 6 שנים בהן עבדה בביטוח ישיר כמנהלת תיקי לקוחות במחלקה המשפטית ובמחלקת תביעות, אוולין ובעלה החליטו לעשות רילוקיישן ולעבור לקנדה, אך לבסוף בחרו לחזור ארצה מתוך הכרה ש"אין כמו בארץ".

רקע צבאי מרשים ושירות משמעותי

עוד פרק חשוב בחייה של אוולין הוא שירותה הצבאי המשמעותי. היא שירתה כלוחמת במשמר הגבול, תפקיד מאתגר ותובעני המצריך נחישות, אומץ ומסירות. ניסיונה כלוחמת עיצב את אישיותה, חיזק את יכולותיה והקנה לה כלים וערכים שליוו אותה גם בהמשך דרכה האזרחית.

 

הצטרפות לצוות שירתיל – הגשמה מקצועית ואישית

כיום, אוולין מוצאת סיפוק רב בעבודתה בחברת שירתיל, בה היא ממלאת תפקיד מפתח ללכת יד ביד עם העסקים בישראל. היא רואה בתפקידה הזדמנות נפלאה להכיר אנשים חדשים, ליצור קשרים עם עסקים מגוונים, וללמוד כל הזמן דברים חדשים. האופי החברותי והאכפתי של אוולין בא לידי ביטוי בגישתה לעסקים, והיא משקיעה מאמצים רבים כדי לספק להם את השירות הטוב ביותר.

אישיות רב-גונית ומלאת תשוקה

מעבר להיותה אשת מקצוע מסורה, אוולין היא גם בת זוג אוהבת ואם מסורה. היא מצליחה לשלב בין הקריירה לחיי המשפחה בדרך הרמונית ומאוזנת. כאדם סקרן ואוהב חיים, אוולין תמיד פתוחה לחוויות חדשות, אתגרים מעניינים והזדמנויות מרגשות. היא מאמינה שלמידה והתפתחות הן תהליך בלתי פוסק, וכי תמיד אפשר להמשיך לגדול, גם מקצועית וגם אישית.

השראה לנשים ולאימהות עובדות

סיפורה של אוולין רופוט הוא מודל לחיקוי עבור נשים רבות, ובמיוחד עבור אימהות עובדות. הדרך בה היא מנווטת בין הקריירה, המשפחה והאתגרים השונים שהחיים מזמנים, מהווה השראה לכל מי ששואף למצוא איזון ומשמעות. בכל תפקיד ובכל משימה שאוולין לוקחת על עצמה, היא מפגינה התמדה, חריצות ומחויבות. היא מוכיחה שעם עבודה קשה, נחישות ואמונה עצמית, אפשר להגשים כל חלום ולהגיע רחוק.

Evelyn ropot | שירתיל
Evelyn ropot | שירתיל

כניסה

הרשמה

איפוס סיסמה

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.

Membership

An active membership is required for this action, please click on the button below to view the available plans.